خانه وبلاگ خرید براقیت سنج سه زاویه FRU WG68 / اف آر یو FRU WG68 با 30 تا 50 درصد تخفیف خرید خرید| فروش عمده جزئی



خرید براقیت سنج سه زاویه FRU WG68 / اف آر یو FRU WG68 با 30 تا 50 درصد تخفیف خرید خرید| فروش عمده جزئی

خرید براقیت سنج سه زاویه FRU WG68 / اف آر یو FRU WG68 با 30 تا 50 % تخفیف خرید خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع خرید براقیت سنج سه زاویه را با ارزانترین خرید در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت براقیت سنج سه زاویه-گلاس متر سه زاویه ای-براقیت سنج Glossmeter که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

خرید براقیت سنج سه زاویه FRU WG68 / اف آر یو FRU WG68 با 30 تا 50 % تخفیف خرید خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت براقیت سنج سه زاویه-گلاس متر سه زاویه ای-براقیت سنج Glossmeter  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع  خرید براقیت سنج سه زاویه باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 

جهت سفارش و خرید روی خرید براقیت سنج سه زاویه FRU WG68 / اف آر یو FRU WG68  کلیک کنید


 خرید براقیت سنج سه زاویه FRU WG68 / اف آر یو FRU WG68 با 30 تا 50 % تخفیف خرید خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع  خرید براقیت سنج سه زاویه در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت براقیت سنج سه زاویه-گلاس متر سه زاویه ای-براقیت سنج Glossmeter  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از  خرید براقیت سنج سه زاویه را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین خرید موجود در بازار را خواهیم داد. 

 خرید براقیت سنج سه زاویه FRU WG68 / اف آر یو FRU WG68 با 30 تا 50 % تخفیف خرید خرید| فروش عمده جزئی :   خرید براقیت سنج سه زاویه را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی قیمت براقیت سنج سه زاویه-گلاس متر سه زاویه ای-براقیت سنج Glossmeter  توانسته ایم پایین ترین خرید یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

براقیت سنج (گلاس متر)
براقیت سنج یکی از تجهیزات آزمایشگاهی است که واحدهای براق سطوح رنگ شده ،  براق را معمولاً از زاویه بازتاب 20 درجه ، 60 درجه و 85 درجه اندازه گیری می کند. هنگام انتخاب زاویه مناسب برای اندازه گیری براقیت ، مهم است که محدوده براق سطح را در نظر بگیرید. براقیت سنج را می توان در سطوح صاف ، تصفیه شده یا تصفیه نشده مانند سنگ ، چوب ، لمینت ، کف و موارد دیگر استفاده کرد. بنابراین ، براقیت سنج یک ابزار اندازه گیری همه کاره است که در انواع کاربردهای عملی استفاده می شود.
کاربرد براقیت سنج
صنعت خودرو 
صنعت چاپ
چرا با براقیت سنج اندازه گیری می کنیم؟
یک بسته براق ارزش درک شده را به یک محصول می افزاید. در واقع نشان داده شده است که سطح براق بودن یک محصول به اندازه رنگ آن از نظر روانی بر مصرف کننده تأثیر می گذارد. با این حال ، بر روی بسته بندی مواد غذایی ، براق بیش از حداکثر جذابیت مشتری است. 
براق نقش مهمی در تضمین ایمنی مصرف کننده دارد. به عنوان مثال ، اگر سطح براق یک لاک ماوراء بنفش در طول تولید بسته بندی محصولات غذایی کاهش یابد ، ممکن است مشکلات پخت وجود داشته باشد.
 جوهرها ، رنگها و روکشهای ضعیف پخته شده می توانند بسته بندی را بمالند ، خرد کرده و پوسته پوسته شوند تا غذای داخل را آلوده کند. اما با نظارت بر سطح براقیت بسته بندی مواد غذایی در طول تولید ، با استفاده از دستگاه براق کننده ، مشکلاتی از این قبیل را می توان در اوایل تشخیص داد تا از هزینه دوباره رنگ آمیزی یا فراخوانی جلوگیری شود.
علاوه بر بسته بندی ، می توان از براقیت سنج برای مواد ساخته شده ، اجزا و خود محصولات استفاده کرد. براقیت سنج یا تستر براق روشی سریع و آسان برای ارزیابی ویژگی های سطحی محصولات خود در اختیار متخصصان تولید و کنترل کیفیت قرار می دهد.
براقیت سنج یا گلاس متر مخصوصاً برای تولیدکنندگانی که محصولاتی با اندازه بزرگ تولید می کنند مفید است. هنگام تولید اندازه های بزرگ ، استفاده از براقیت سنج برای اطمینان از یکسان بودن رنگ ها و براق در هر محصول ضروری است. این یک انتظار معمول از مشتریان است. عوامل متعددی می توانند بر میزان براق بودن سطح تأثیر بگذارند ، از جمله میزان و نوع پوشش ، صافی پرداخت و کیفیت بستر.
با استفاده از براقیت سنج و استفاده از شیوه های کنترل کیفیت خوب ، تنوع براق را می توان سریع ، آسان و دقیق با استفاده از براقیت سنج حرفه ای از PCE Instruments (PCE) ارزیابی کرد. هزاران متخصص در زمینه تولید و کنترل کیفیت برای ارزیابی استانداردها و ایمنی محصولات خود ازگلاس متر های دیجیتال PCE استفاده می کنند. هر براقیت سنج ارائه شده توسط PCE جمع و جور ، کاربر پسند و طراحی شده برای اندازه گیری براق در محل است.
این امر باعث می شود تسترهای براق PCE برای بررسی سطح براق در سطح تولید یا حتی در مزرعه مفید باشند.
نحوه اندازه گیری براقیت با براقیت سنج
برای انتخاب براقیت سنج مناسب برای کاربرد خود ، باید ارزیابی کنید که آیا سطحی که می خواهید آزمایش کنید براق بالا ، براق متوسط ​​(نیمه) یا براق کم است. شما همچنین می خواهید نوع مواد مورد آزمایش با براقیت سنج را در نظر بگیرید. پس از تعیین این ویژگی ها ، می توانید از دستورالعمل های زیر برای تعیین زاویه مورد نیاز برای بدست آوردن دقیق ترین اندازه گیری استفاده کنید:
 
20 درجه = پوشش های براق بالا ، پلاستیک ها ، فلزات براق و مواد مشابه
60 درجه = پوشش های براق متوسط ​​(نیمه) ، پلاستیک ها ، فلزات براق و مواد مشابه
85 درجه = پوشش های کم براق ، پلاستیک ها ، فلزهای براق و مواد مشابه
براق با هدایت یک پرتو نور با شدت ثابت ، با زاویه ثابت ، به سطح آزمایش و سپس نظارت بر میزان بازتاب نور از همان زاویه اندازه گیری می شود. این انعکاس دیدی با استفاده از براق سنج اندازه گیری می شود.
براقیت بالا
سطوح با سطح درخشان یا بسیار صیقلی تصاویر را به وضوح منعکس می کنند. این انعکاس متمایز ناشی از انعکاس نور حادثه ای بر روی سطح در جهت دیدنی است.سطوح مختلف به زوایای بازتاب متفاوت نیاز دارند.
براق نیمه و مت
سطوح نیمه و مات تصاویر را با وضوح کمتر و با شدت کمتر منعکس می کنند.
در سطوح نیمه یا مات نور نه تنها در جهت چشمک بازتاب می کند بلکه پراکنده است و باعث می شود تصویر منعکس شده پراکنده به نظر برسد.
انتخاب زاویه مناسب برای اندازه گیری براقیت
اندازه گیری براقیت بر اساس میزان نور منعکس شده بر روی سطح نسبت به استاندارد مرجع شیشه صیقلی است که در واحدهای براق (GU) اندازه گیری می شود. میزان بازتاب نور بر روی سطح بستگی به زاویه برخورد و خواص سطح دارد.
براق به دو دسته مات ، نیمه براق یا بلند طبقه بندی می شود. به منظور تعیین مناسب ترین زاویه اندازه گیری ، با یک براق کننده در زاویه 60 درجه شروع کنید.
اگر نتیجه بین 10 – 70GU باشد ، پوشش “نیمه براق” نامیده می شود و باید با استفاده از زاویه 60 درجه براق اندازه گیری شود. اگر نتیجه کمتر از 10GU باشد ، محصول “براق کم” است و باید با استفاده از زاویه 85 درجه براق اندازه گیری شود و اگر بیشتر از 70GU باشد ، محصول به عنوان “براق بالا” شناخته می شود و باید با استفاده از زاویه 20 درجه براق کننده.
هر سه زاویه هنگام اندازه گیری براقیت بر روی فلزات آنودایز شده باید ثبت شوند (20 ، 60 و 85 درجه) تا از درک کامل بازتاب دیدی بین پوشش و بستر فلزی اطمینان حاصل شود.
محدوده براق مقدار 60 درجه اندازه گیری با
براقیت بالا > 70GU 20 درجه
نیمه براق 10 – 70GU 60 درجه
کم/ مت <10GU 85 درجه
 خرید براقیت سنج سه زاویه FRU WG68 / اف آر یو FRU WG68 با 30 تا 50 % تخفیف خرید خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت براقیت سنج سه زاویه-گلاس متر سه زاویه ای-براقیت سنج Glossmeter  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله  خرید براقیت سنج سه زاویه را با ارزانترین خرید و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر خرید سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از  خرید براقیت سنج سه زاویه را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست خرید نهایی مطلع شوید.   

جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟